Kérdésed van? Telefonos operátorunk MOST elérhető! +36 70 408 46 84
Rendezvényszervező kollégánk MOST elérhető! +36 30 667 19 19

Céges csapatépítés, születésnap, osztálykirándulás, legény- és leánybúcsúk!

HU
EN
Elfogadott vásárlási utalványok
Elfogadóhely

Tudtad?

Most már elfogadunk K&H SZÉP kártyát és Erzsébet-utalványt is!

Elfogadott vásárlási utalványok

ADATVÉDELMI ÉS ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ


Kérjük figyelmesen olvassa el a Tájékoztatót, annak érdekében, hogy megértse, hogy hogyan kezeljük a személyes adatait és megismerje az adatvédelemmel kapcsolatos jogait.

A Tájékoztató rendelkezéseinek kialakításakor a Szabadulószoba Korlátolt Felelősségű Társaság - a továbbiakban: Társaság - különös tekintettel vette figyelembe az Európai Parlament és a Tanács 2016/679 Rendeletében („Általános Adatvédelmi Rendelet” vagy „GDPR”), az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény („Infotv.”), a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) rendelkezéseit.

A Társaság adatkezelőként tiszteletben tartja mindazon személyek magánszféráját, akik számára személyes adatot adnak át és elkötelezett ezek védelmében. Az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendelet (679/2016 sz. rendelet, a továbbiakban: GDPR) 13. cikke alapján az az alábbi tájékoztatást adja:

Az Adatkezelő adatai:


Cégnév:
Szabadulószoba Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely:
1118 Budapest, Oltvány utca 9.
Weblap:
paniqszoba.hu
Telefon:
+36704084684
E-mail:
info@paniqszoba.hu
Adatvédelmi Tisztviselő:
az adatkezelő a GDPR 37. cikke alapján nem köteles adatvédelmi tisztviselő kinevezésére
Adatvédelmi kérelmek:
amennyiben bármilyen kérése vagy kérdése van az adatkezeléssel kapcsolatban, kérelmét postai úton vagy elektronikusan az alábbi címekre küldheti: 1118 Budapest, Oltvány utca 9. vagy az info@paniqszoba.hu e-mail címen.

Válaszainkat késedelem nélkül, de legfeljebb 30 napon belül küldjük az Ön által kért címre.
Adatfeldolgozás:
adatfeldolgozás a bérszámfejtés, könyvelés, könyvvizsgálat és a foglalkozás-egészségügyi alapellátás vonatkozásában történik
Külföldi adattovábbítás:
nem történik külföldre továbbítás

1. Adakezelési célok

Az adatkezelő az alábbi célokból végez adatkezelést a vonatkozó hatályos jogszabályokkal összhangban:

  1. a társaság főtevékenységéhez kapcsolódó szolgáltatást igénybe vevőinek adatait jogi kötelezettség teljesítése és ügyfélkapcsolat fenntartása céljából kezeljük;
  2. munkavállalók és pályázók adatainak kezelése;
  3. partnerek kapcsolattartói adatainak kezelése;
  4. ügyfelek megrendeléseinek teljesítése;
  5. belső adminisztráció megkönnyítése;


2. Jogalapok az Ön személyes adatainak felhasználáshoz

Az Ön személyes adatainak használatát az alábbiak alapozzák meg mint jogalapok:

  1. a számviteli jogszabályoknak megfelelő számlák kiállítása: jogalap: GDPR 6. cikk (1) bekezdés c) pont
  2. kapcsolattartás: jogalap: GDPR 6. cikk (1) bekezdés f) pont. A partnerek munkavállalóinak, alkalmazottainak adatai esetében az adatkezelés jogalapja, érdekmérlegelés. Az adatkezelő jogos érdeke: üzletmenet folytonosság.
  3. munkavállalók adatainak kezelése: GDPR 6. cikk (1) bekezdés b), c) pontok.
  4. szerződéses partnerek adatainak kezelése: jogalap GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pont
  5. Marketing tevékenység: jogalap: GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) pont.

    Marketing tevékenység céljából Facebook oldal is üzemel, azonban önálló adatbázis létrehozása, profilalkotás nem történik.
  6. on-line regisztráció jogalap: GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) pont


3. Az adatkezelés időtartama

A számlákat jogi kötelezettség miatt legalább nyolc évig megőrizzük. A számlakiállítás alapjául szolgáló iratok megőrzési ideje nyolc év.

A munkaviszony alapjául szolgáló iratok megőrzési ideje: 50 év.

A kapcsolattartás céljából megadott adatok megőrzési ideje a kapcsolat fennállásának megszűnését követő maximum egy év.

Szerződés teljesítéséhez kapcsolódó adatok megőrzése: öt év.


4. Érintetti jogok

A személyes adataihoz kapcsolódóan az érintettnek a jogszabályban meghatározott jogai vannak.

Érintetti jogok:

  1. hozzáférési jog (adatok megismerése, az a tény, hogy történik-e adatkezelés);
  2. amennyiben egy adat elavult vagy helytelen, ennek kiigazítása;
  3. törlés (kizárólag a hozzájáruláson alapuló adatkezelés esetén);
  4. az adat kezelésének korlátozása;
  5. a személyes adatok direkt marketing célokra való használatának megtiltása;
  6. személyes adatainak harmadik személy szolgáltató számára történő átadása, vagy ennek megtiltása;
  7. bármely az adatkezelő által kezelt személyes adatról másolat kérése; vagy
  8. tiltakozás a személyes adat használata ellen.


5. Jogorvoslati tájékoztatás

Magyarországon az adatvédelmi felügyeleti hatóság: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C) ugyfelszolgalat@naih.hu.

Bírósági út: az adatvédelmi perek elbírálása a törvényszék hatáskörébe tartozik. A per – az érintett választása szerint – az érintett lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti törvényszék előtt is megindítható.

A jelen tájékoztató és annak mindenkori módosításai a www.paniqszoba.hu web címen történő közzététellel lépnek hatályba. A Szabadulószoba Korlátolt Felelősségű Társaság mint adatkezelő jogosult a jelen tájékoztatót bármikor módosítani.

Kapcsolat

foglalas@paniqszoba.hu

ÜGYFÉLSZOLGÁLATUNK
(foglalással, szobákkal kapcsolatos kérdések, érdeklődés, utalvány meghosszabbítás stb.)


paniqszoba@paniqszoba.hu

RENDEZVÉNYEK ÉS KÜLÖNLEGES IGÉNYEK
(céges csapatépítés, születésnap, lánykérés, legény. és leánybúcsúk, egyéni játékmenet stb.)


ajanlat@paniqszoba.hu

KITELEPÜLÉS ÉS MARKETING


info@paniqszoba.hu

ÜZLETI MEGKERESÉSEK

Partnereink

PÁNiQ-SZOBA © 2012-2024 - Minden jog fenntartva!
Webdesign: Indie Creative Lab & Romix Webműhely, Programozás Kravinskiy.COM & Romix Webműhely, Weboldal fejlesztés és karbantartás: Romix Webműhely Kft.,