Gyakori kérdések
Légyszi időpontotokra pontosan érkezzetek! A legoptimálisabb, ha 1-2 perccel előbb csengettek. Ha 10-15 perccel előbb értek oda, elképzelhető, hogy nem tudnak beengedni Titeket a kollégák, ezért higgyétek el, nem érdemes előbb menni! Otthon nézzétek meg a térképen, merre van az utca, ahol vagyunk, mert sokan eltévednek és így a legegyszerűbb mindenkinek! Késni azért nem érdemes, mert elképzelhető, hogy nem fogtok tudni játszani, hiszen nem szeretnénk, ha az utánatok lévő csapatnak miattatok kelljen várakozni.
Ha szükséges, menjetek el mosdóba, mielőtt érkeztek. Itt a pincékben nem egyszerűek sokszor a körülmények.
"Maratoni, 120 perces szabadulásra jönnénk!"
Ha keveslitek az 1 órás játékot (ami sokszor előfordul), lehetőség van maratoni, 120 perces szabadulásra is.
Ha maratoni szabadulásra szeretnétek jönni, foglaljatok 1-1 db, egymás utáni időpontot, ügyelve arra, hogy a két foglalt időpont ne fedje egymást! Érdemes egy kis szünetet, mondjuk 15-30 percet hagyni a két játék között az esetleges csúszások elkerülése végett!
(Pl.: az egyik pályára 16:00-ra, a másikra pedig 17:15/17:30-ra érdemes foglalni)
Kedvezményünk abban az esetben is érvényes, ha a két játék két különböző helyszínünkön található, viszont időpont foglaláskor mindenképp számoljatok az átutazás idejével!
Ha maratoni játékot foglaltok, feltétlenül jelezzétek ezt foglaláskor megjegyzésben, illetve a játék előtti fizetéskor a játékmestereteknek!
Ha egyéb kérdésetek van a maratoni szabadulással és/vagy a megfelelő időpontok lefoglalásával kapcsolatban, a foglalas@paniqszoba.hu e-mail címen, vagy ügyfélszolgálatunk +36 70 408 46 84 telefonszámán elérhetőek vagyunk!
Árak:
Bank-, és SZÉP kártyával, illetve átutalással történő fizetés esetén:
2 fő esetén: 9,810 Ft/fő
3 fő esetén: 8,910 Ft/fő
4 fő esetén: 8,010 Ft/fő
5 főtől: 7,110 Ft/fő
Készpénzzel történő fizetés esetén:
2 fő esetén: 8,910 Ft/fő
3 fő esetén: 8,010 Ft/fő
4 fő esetén: 7,110 Ft/fő
5 főtől: 6,660 Ft/fő
Ezek az árak a szimpla árak duplái, 10% kedvezménnyel.
Milyen előnyei vannak a Pániq VIP kártyának?
A VIP kártya birtokosa, minimum 4 fős csapat esetén ingyen veheti igénybe a szolgáltatást. Foglalásonként 1 db VIP kártya használható fel, kizárólag hétköznapokon (hétfőtől-péntekig), nem névre szól, így át is ruházható.
Kérünk benneteket, hogy a foglalásnál minden esetben jelezzétek a VIP kártya felhasználási szándékot.
Születésnapos kedvezmény
A szülinapos kedvezményünk 3 főtől vehető igénybe. Ez azt jelenti, hogy ha a csapat egyik tagja a szabadulás napján (pont aznap) ünnepli a születésnapját és ezt bármely fényképes igazolvány felmutatásával igazolni tudja, abban az esetben az ő játéka ingyenes.
Mit jelentenek a lakatok?
A lakatok száma jelzi a szoba nehézségi szintjét egy 1-10 skálán.
Kezdő játékosoknak a könnyebb besorolású pályákat ajánljuk!
Fizetési módok - Hogyan tudok fizetni?
1. Helyszínen készpénzzel és bankkártyával a játék előtt!
2. Voucherrel - (Ajándékutalvánnyal) játék előtt!
3. OTP SZÉP kártyával
4. K&H SZÉP kártyával
Számlát helyszínen tudunk kiállítani.
Céges csapatépítés esetén meg tudjuk oldani az utalást.
Foglalásnál a megjegyzés rovatról
A megjegyzés rovatot operátorunk a játék előtt 15-20 perccel olvassa. Kérlek, írj nekünk, vagy hívj minket, ha SOS kérdésed van.
foglalas@paniqszoba.hu
Vannak mobil szobáitok? Külső helyszínen is vállaltok csapatépítést?
Ezzel kapcsolatban az ajanlat@paniqszoba.hu e-mail címen tudsz értdeklődni!
Hányan mehetünk egy pályára/többen vagyunk, mint a pálya befogadóképessége
Hogy melyik pályára hányan ajánlatos jönni, az a pályaleírásoknál fel van tüntetve!
Ez az ajánlott létszám, így ha ennél többen vagytok, sajnos nem tudunk felelősséget vállalni azért, ha esetleg túl hamar kijuttok vagy zsúfoltan érzitek magatokat nyolcan, az öt főre tervezett pályán.
Ajándékutalvánnyal jövünk/Többen jönnénk, mint ahány főre szól, mit tegyek?
Semmi gond! A helyszínen ki tudjátok fizetni a különbözetet, nem kell előre jelezni sem!
Késünk, késni fogunk, úton vagyunk...
Kérünk benneteket, ha úgy látjátok, hogy 1-5 perccel túlcsúsztok és módotokban áll, egy hívást vagy egy SMS-t (nem Facebok/Instagram üzenet/e-mail) ejtsetek meg irányunkba, hogy tudjuk, számíthatunk rátok!
Pár perc késés még időlevonás nélkül belefér, utána már elképzelhető, hogy a játékidőből kell faragnia az operátornak. Ha ez előfordulna, a helyszínen az operátortól fogtok több információt kapni.
Nem kaptam visszaigazoló e-mailt a foglalásomról!
Ha nem kaptál visszaigazoló e-mailt, akkor lehetséges, hogy elírtad az e-mail címed vagy a spam-ben van.
Amennyiben citromail-es, esetleg hotmail-es vagy egyéb elavult címet adtál meg, ebben az esetben nem mindig megy ki rájuk a visszaigazolás, de a foglalást beveszi a rendszer! Ilyenkor a foglalásod után megjelent szöveg az irányadó!
Ha a G-mail-es fiókod erős spamszűrőre van állítva, a visszaigazolás a promóciókban fog landolni!
Tehát ha nem kaptál visszaigazoló üzenetet, de a foglalás után megjelent a visszaigazoló képernyő a böngésződben, érvényes a foglalásod (ezt egyébként a foglalás után megjelenő lapon is leírtuk).
Ha mégis bizonytalan lennél a foglalást illetően, kérünk keress bennünket a honlapon feltüntetett telefonszámon, ügyfélszolgálati időben.
"Szívbetegek, kismamák jöhetnek?"
Természetesen! Mi nem a direkt ijesztgetésre megyünk. Logikai csapat-kalandjáték vagyunk, nincsenek hirtelen történések a szobákban!
"Külföldieknek is izgalmas a játék? Mennyire szükséges a nyelvtudás?"
Szükséges a nyelvtudás. A pályák angolul és magyarul is kérhetőek, minden feladat ezen a két nyelven olvasható a pályákon!
"Mindig ugyan az egy adott pálya, azaz ha visszamegyek, változik valami?"
Egy adott pálya mindig ugyanaz! Ennek ellenére vannak olyan visszatérő játékosaink, akik „nem jutottak ki”, ezért nekifutnak még egyszer!
"Mi a különbség a pályák között!?"
A pályák mind témáikban, mind pedig a feladatokban különböznek, ebből adódóan nehézségi szintjük is különböző és szobánként eltérő.
"Sokan vagyunk, több időpontot foglalnánk, de pályák időpontjai eltolással, nem pedig párhuzamosan futnak!"
Így van, a pályák eltolással üzemelnek, egyrészt, hogy ne legyen áthallás a pályák között, másrészt a vezérlőnk egyes helyszíneken elég kicsi, nemigen fér be oda egyszerre 12-15 ember, ráadásul a 2 pályára más és más technikai infók vonatkoznak! Ha nagyjából egyszerre szeretnétek indulni a csapatokkal, a későbbi időponthoz képest jöhettek egy negyed órával előbb, a korábbi időponthoz képest pedig egy negyed órával később, így nagyjából egyszerre fogtok tudni bemenni 10-15 perces különbséggel!
"Hányan tudunk játszani nálatok egyszerre és milyen lehetőségek vannak?"
Az adott pálya leírásánál el tudjátok olvasni, hogy az hány főre alkalmas, ennek alapján tudtok mérlegelni, dönteni! Pályáink befogadóképessége 2 főtől - 15 főig terjed.
"Pár személlyel többen, vagy kevesebben jönnénk, mint amit megadtunk foglalásnál!"
Ez nem probléma, ezért nem kell külön telefonálnotok. Elég, ha helyszínen kiderül, hányan lesztek. Amit megadtok a rendszerben csak egy irányadó szám!
"Mennyi az alsó korhatár a PÁNiQ-SZOBÁBAN?"
Igazából úgy gondoljuk, hogy 8 éves kortól már élvezhető a kaland! 12 éves kor alatt csak szülői, vagy 30 év feletti személy kíséretében engedhetünk be gyermekeket. Sötétkamra pályánk erotikus kellékeket tartalmaz, így ezt a pályánkat csak 18 éven felülieknek ajánljuk.
"Céges, vagy egyéb nagycsoportos csapatépítésről lenne szó!"
A 13 budapesti pályánk teljes befogadóképessége egyszerre 155 fő!
Lehetőségetek van a csoportot a pályáinkra elosztani, vagy akár egyszerre 8-10 fővel játszani a Fűrész pályáinkon!
Keressétek kollégánkat
paniqszoba@paniqszoba.hu címen,!
"Mennyibe kerül? Hogy tudok fizetni?"
Az "Áraink" menüpont találod a részleteket!
Fizetni a helyszínen lehet készpénzben, K&H és OTP SZÉP Kártyával, ajándékutalvánnyal/ voucherrel, illetve bankkártyával is.
ÁFA-s számlát a helyszínen tudunk kiállítani!
"Ajándékba szeretnék szabadulást adni!"
Kattints a főoldalon az “ajándékba adom” linkre és rendeld meg utalványod online felületen!
Válaszd az online bankkártyás fizetést és megkapod az utalványod azonnal!
Ezen felül fizethetsz a helyszínen is és személyesen is átveheted: a 1085, Budapest, Mária utca 29. szám alatt, előzetes telefonos egyeztetés alapján a 06704084684 számon!
Vagy a már lefoglalt időpontjainkban (ezt a foglalási rendszerükben megtekintheted).
Átutalással is rendezheted a fizetést, ebben az esetben az összeg beérkezését követően 24 órán belül készül el az ajándékutalvány, melyet megadott e-mail címre küldünk.
Kérjük, válaszd az utalásos fizetési opciót, hogy lásd a bankszámlaszámunkat.
Az utalványaink kiállítástól számítva 4 hónapig érvényesek. A meghosszabításra a lejárat dátuma előtt e-mailben van lehetőségetek.
Az ajándékutalványon nem szükséges megadni a pályát és az időpontot, minden pályára felhasználhatóak. Az utalvány lejáratáig a tetszőleges időpontot a honlapon tudjátok kiválasztani.
Beváltásnál ne felejtsétek el magatokkal hozni a vócsert, hiszen ennek hiányában nem tudunk játékot biztosítani a számotokra!
Egy vócser egy alkalommal használható fel, több időpontra szétválasztani nem lehetséges.
"Hogyan tudom törölni a foglalásomat?"
Kérjük, hogy amennyiben nem tudsz eljönni, időpontodat legalább két nappal korábban, a visszaigazoló e-mailben kapott linken keresztül töröld!
Ha egy olyan roppant ritka eset állna fenn, hogy 48 órán belül vagytok már és nem tudtok eljönni, a foglalásokat SMS-ben, vagy TELEFONON tudjátok lemondani!
"Rendben van a foglalásom? Tuti mehetünk akkor?"
A foglalásáról mindenki kap visszaigazolást e-mailben. Ha látod a "sikeres foglalás" szöveget, a foglalás éles!
Ha nem kaptál visszaigazoló e-mailt, akkor ellenőrizd kérlek, hogy nem írtad-e el az e-mail címed, esetleg nem végezte-e a levél a spam mappában. A citromail-es, illetve a vipmail-es címek esetében néha előfordul, hogy nem érkezik meg rájuk a visszaigazoló üzenet, de a foglalást beveszi a rendszer. Ha nem vagy biztos a foglalásodban, kérlek, hogy kérdezz rá SMS-ben vagy hívd az ügyfélszolgálatunk telefonszámát.
"Időpontot szeretnék foglalni!"
A "Foglalás" menüpont alatt található a foglalási rendszerünk, ahol minden aktuális szabad időpontunk látható és foglalható.
Az online foglalás nincs regisztrációhoz kötve. Sikeres foglalás esetén érkezik a megadott e-mail címedre egy visszaigazoló e-mail, amiben minden szükséges információt elküldünk a foglalásodról és szükség esetén törölni is tudod a levél végén található törlő linkkel.
Ha az adott időpontnál ezt látod: "csak SMSben"
Last Minute foglalás esetén csak SMS foglalás elérhető:
Az időpont nem garantáltan foglalható. Foglalási igényedet a leírt instrukciókat követve SMS-ben vagy Viber-en tudod megküldeni részünkre. Amennyiben a foglalás visszaigazolásra kerül, az időpont a Tiétek. A visszaigazolás 0-15 percbe telik. Előfordul, hogy hálózati okok miatt nem érkezik meg az SMS hozzánk, így 15 perc várakozás után érdemes keresni telefonos ügyfélszolgálatunkat a foglalással kapcsolatosan.
FIGYELEM!
4 órán belüli időpont foglalás esetén nem minden esetben tudjuk garantálni a lehetőséget a játékra.
Egyéb kérdés esetén fordulj bátran ügyfélszolgálatunkhoz a foglalas@paniqszoba.hu e-mail címen!
"Érdekel a franchise csatlakozás"
Vállalkozásunk már 3 kontinensen képviselteti magát. A részletekért várjuk megkeresésed az info@paniqszoba.hu címen!